CrossCore

A CrossCore

180 °-os forgó, rotációs mozgásokat tesz lehetővé a központi csiga segítségével. A csiga instabilizáló funkciót tölt be gyakorlat közben, így hatékonyabbá válik a zsírégetés és a haránt hasizom megerősítésére is sokkal több opciót ad. Saját testsúlyunkkal dolgozunk, a gyakorlatok nehézségi fokát testünk dőlésszögével állíthatjuk.
Ajánljuk, hiszen...
-Intenzíven formálja a testet, rendszerbe tett gyakorlatsorokkal gyönyörű formát garantál.
-Ha a fogyás, zsírégetés a cél: optimális pulzusszám mellett 800-1000 kalóriát is elégethető, 1 óra alatt.
-A mélyizmok megerősítésének legjobb módszere.
-Javítja az állóképességet.
-A gyakorlatok jellege miatt segíti az izmok nyújtását, csökkentve a bemelegítés hiányából eredő sérülések kockázatát.Sportolóknak kiváló kiegészítő edzésként.
Sérülések után is előnyös, a gyógytornászok rehabilitációban alkalmazzák.
-Idősek is beépíthetik wellness programjukban, nem kell félniük például az eleséstől.
-Erősíti az inakat, védi az ízületeket.
-Nagyon jó stresszlevezető - egy intenzív edzésmunka után segít megfeledkezni a napi gondokról.


Haffner Kata 

CrossCore edző, triatlonista

Gyerekként fő sportágam, az atlétika mellett számos sportot kipróbáltam, így váltam a mozgás fanatikusává. A változatos, sokrétű mozgásformában hiszek, amely a kihívást és szórakozást ötvözve van jelen az emberek mindennapjaiban. 19 évesen, egy gerincsérvet követően kerestem azt a sportot, amely megfelelő állóképességet, és ami még fontosabb, erős hátizmot és ezzel együtt biztos tartást ad a gerincemnek. Ekkor talált rám a CrossCore. Roppant egyszerű eszköz révén, mindössze egy csigán átfuttatott kötél segítségével a saját testsúlyunkat használjuk erő, és állóképesség fejlesztésre. Mivel a dőlésszöggel a ránk terhelésként ható önsúly könnyedén változtatható, így nemtől, kortól, súlytól, edzettségi szinttől függetlenül alkalmazható. Az elmúlt négy évben kialakult igazán jókedvű és összetartó csapatba várunk Mindenkit, aki kiegészítő sportot, vagy egészségmegőrző mozgást szeretne beiktatni a hétköznapjaiba.